FN Blog / Budapest Közlekedés Blog / Munkába állt az első VanHool autóbusz
Nyomtatás Betűméret
Munkába állt az első VanHool autóbusz 2009-09-21 12:38:50

Utasokat szállítanak az első VanHool autóbuszok. Nagyobb nyitható ablakokat, új kijelzőket és klímaberendezést is kaptak a használt belga buszok, átfestve azonban nem lettek, a BKV sokallta a buszonkénti 6 millió forintos árat.

Már utasokat szállítanak azok a használt belga buszok, melyeket hónapokkal ezelőtt vett a BKV. A VanHool buszok a 23 és a 23E vonalakon közlekednek a Boráros téren bárki megsimogathatja őket. Az előzetes bejelentéseknek megfelelően a busz nagyobb nyitható ablakokat, új kijelzőket és klímaberendezést is kapott, átfestve azonban nem lett, információink szerint ezért, a BKV sokallta a buszonkénti 6 millió forintos árat. Várjuk olvasóink tapasztalatait észrevételeit a busszal kapcsolatban e-mailben és a hozzászólások között.


Cimkék: kép, vanhool, utas, busz, Budapest
53 szavazat alapján

Mi a véleménye a bejegyzésről?

Nagyon gyenge   Nagyon jó

Hozzászólások

23. zoli 2012-02-19 23:59:06
a
22. Szelezsán György 2009-12-21 09:20:04
Bíróság elé kell állítani, hosszú időre börtönbe csukni teljes vagyon elkobzással az olyan vezetőket akik nem a magyar termékeket preferálják, hol az ikarusz. De eljön még az az idő.
21. Takygyerek 2009-12-14 11:31:55
Talán nem időszerű a hozzászólásom, azonban mégis megteszem. Nagyon szép nagyon jó ez a csomó "fiatal korszerű" busz,de 8 éves busznál nincsenek gyermekbetegségek, minden hiba amit leírtak az elhasználódásból következik. TOvábbá a buszok ugy néznek ki mintha legalább 15 évesek lennének, illetve benfentesektöl tudom, hogy a buszok nagy része forgalomba sem állhatott volna, mert repedt az alváza!! Szoval ilyen buszokat vásároltunk. Ottvan a Credo -tudom sokan nem szeretik- mégis magyar, és ebböl a pénzböl amibe ezek a buszok összesen kerülnek majd 100%, hogy vadi uj személyre szabott Credo buszokat vehetett volna a BKV. Sajnos az IKARUSZ-t szét verték, bár fel lehetne támasztani érzésem szerint, csak semmit nem tesznek az ügy érdekében. Elégedjünk meg azzal ami van, és használjuk is ki, ne a külföldet támogassuk!
20. Utas 2009-10-27 18:55:43
Személy szerint jobban örülök ennek az állapotnak, mint a volántól kölcsönzött buszoknak pl. a 38/138-as vonalán. Az tűrhetetlen állapot volt, hogy az önindítót a buszvezető már egy fém rúddal ütötte és végül mégis átszállás lett a vége, mert meg sem mozdult a jármű. Nap mint nap olyan buszokon utazni, ahol fulladok meg a kipufogógáztól, ami bejut az utastérbe, vagy "csak" nem kapcsol fel a váltó, így 30 km/h-val döcögni és beesek a munkahelyre, amin az sem segít hogy egy járattal előbb indultam..
Az, hogy mi lenne az ideális mindenki tudja, de legyünk reálisak, ahhoz még kell 20 év.
Lehet balgaságnak tűnik, de én személy szerint örülök, hogy egyáltalán változott valami.
Tiszta járműveken utazhatok, aránylag pontosan közlekednek és még csak meg sem fagyok.
Inkább azt mondja meg valaki, miért kell vonalbérlet helyett „kombinát bérletet” vásárolnom kétszeres áron, illetve miért jár annyi jármű tanítási napokon illetve csúcsforgalomban, mint kora délelőtt vagy délután, amikor az emberek ~10%-a utazik? Ha ez utóbbi gondokat orvosolnák, én még meg is lennék elégedve.
19. medusa 2009-10-23 18:09:01
Baromi ronda buszok! Nem értem miért kell minden hagyományt a földbe tiporni. A busz legyen kék és kész. Ocsmányak, használtak.
18. Bocskov Jordán 2009-10-17 11:23:22
Az a legszomorúbb, hogy a magyar buszok nemcsak a hazai tömegközlekedésben játszottak meghatározó szerepet, hanem mind a DKEU-i országok, mind pedig az orosz piacok járműparkját hazai gyártású buszok tették ki. Ez pedig anno a GDP-ben is jelentős hányadott jelentett...
17. Géza 2009-10-11 18:00:35
A többi mikor fog forgalomba állni?
16. Tibca82 2009-10-01 07:40:38
Sopronban is közlekedett egy de most már nem. Helyette a Magyar járműipar szégyene a Credo szállítja az utasokat.
14. willymiki 2009-09-26 18:47:36
mi történt a hidrogén busszal?

kedves Ossko úr !
13. kisgonosz 2009-09-26 18:39:11
szégyen gyalázat, hogy van hazai gyártású busz és mi "uraságtól levetett holmikat " veszünk.
Ne is támogassuk a magyart,mert akkor lesz munkája. Viszont támogassuk a külföldit,mert akkor ki tud zsákmányolni minket rendesen.
12. Emoss 2009-09-25 11:36:11
Übinek: nyelvtanár...?! Az az amire gondolok v. nyelvtan tanár, esetleg?!
:)
11. Tibca82 2009-09-23 09:57:42
Ha jól tudom a Nabi típusú buszokat hazánkban készítik. Az Egyesült Államokba szállítanak futurisztikus modern buszokat. Lehet olcsóbb lenne és az télleg új.
10. Béci 2009-09-22 23:26:26
Egyetértek veletek.
Annyira elfojtották önállóságunkat hogy lassan levegőt is külföldről veszünk.Nincs már szinte semmi ami magyar.Csodálkoztam is mikor Fehérváron láttam Fehérváron gyártott buszt.(Ikarus gyár-Volvo alfa busz)De persze tették mindezt korhűen,korunkra jellemző munkahelyi stílusban.Rengeteg embert felvettek,buszokat legyártották,embereket kirugták.Ez se jobb.
9. Józsi 2009-09-22 22:55:32
Egyet értek!
A magyar buszokat kellene vásárolni, hogy minél jobban tudjanak fejleszteni.az egy tévhit, hogy a magyar termékek nem lehetnek olyan jók, mint a külföldiek!
És ha nem, akkor is a magyart választom, de ebben a korrupt országban, ahol nincs közösségtudat, sajnos simán lehet vesztegetni. Remélem egyszer pellengérre lesz állítva minden bűnös, nem csak a csórónak viszi el az állam a vagyonát!
8. Übi 2009-09-22 16:57:49
Urak!
A néhai magyar buszgyártás és a Fényes Magyar Jövő mellett fordíthatnátok egy kis figyelmet a magyar nyelv szabályaira is! Pl. lessz csak 1 db "sz", az egyébb csak 1 db "b", a mellett viszont 2 "t". (Egy buszon járó nyelvtanár)
7. Maci 2009-09-22 15:35:58
Biztosan el lessz számolva a buszok lefestése. Csak a festés zámla nem a festékre hanem a zsebbe megy.Próbáld meg majd leellenőrizni párév mulva mikor kiderül, hogy volt festve vagy nem.
6. ABELGA 2009-09-22 13:22:38
Nagyon sok az előttem szólók igazsága, de ki fogja mindezt meghallgatni-elolvasni? Sajnos csak mi kisemberek. Mi a sámlin ülünk ők meg a magas lovon. Van némi rálátásom a buszjavításokra. Elmondanám hogy a vállalkozók ill. azok a kis cégek akik nyerik a pályázatokat mekkora nyomásnak ill. korrupcíónak vannak kitéve sajnos BKV vezetőink jóvoltából. Példa: -- komám megkapod a javítási vagy felújjítási melót ill. elnyerheted a pályázatot HA leteszel javított buszonként mondjuk 500 ezer forintot és hárman vagyunk. Számolj egy pályázat általában kb. alsó hangon is csak öt millió ft akkor hol van a nyeresége a pályázónak? Miből fizeti az embereit ill. az egyébb ktg-it stb. Azt hogy Hülyék hoztak törvényeket nagyon gerinctelen kapzsi emberek a végkielégítésekkel kapcsolatban állami vezetőknek ill. tették anno 1990-es években a haverokat jó zsíros állásba sajnos ebbe nekünk kisembereknek nincs beleszólásunk ill. rálátásunk. Emberek mutyi ez az egéssz ország,ebből élnek parlamenti és egyébb képviselőink.
5. Ezilyen 2009-09-22 12:02:55
"Hétfőn álltak forgalomba először a használtan vásárolt Van Hool buszok a 23-as vonalon, ám a bemutatkozás nem jól sikerült: a 4 debütáló járműből hármat délutánra vissza kellett vontatni a garázsba. A BKV szerint a Combinókhoz hasonló gyermekbetegségekről van szó." - Index: index.hu/belfold/budapest/2009/09/21/combino-betegseg_a_van_hool_buszoknal/
4. FREDDY 2009-09-21 21:12:56
Van ruhatúrkálónk bőven,mert csak erre jut és használt buszokra de bezzeg a politikosoknak milliók és milliárdos végkielégítések.Meddig tűrjünk még????? Undorító és egyben szánalmas is a cselekedeteik.A gyermekeinknek drágább lesz a menza és ti politikusok mennyit fizettek a LUXOS minőségi étteremben a parlamentben ???? Esetleg nem kellene egy kis támogatás? Mert gyűjtzünk!!!!
3. Belga 2009-09-21 20:40:34
Sajnálatos, hogy mindig a mások levetettjét használjuk, miután engedtük, hogy a nyugati tőke minden gyárunkat bezárja és lerombolja, nehogy nekik konkurencia legyen. Így viszont meg adták azt az örömet, hogy fizethetünk nekik.
2. Credo 2009-09-21 20:34:11
Ennyit a BKV értékrendjéről. Százmilliós végkielégítések mellet nem jut a buszok átfestésére... Egyetértek Buszossal! Nem is magyarok lennénk, ha saját gyártású buszokat vennénk... Szégyen!!
1. Buszos 2009-09-21 18:34:34
Örülök,hogy az IKARUS sikeres felszámolását követően, a jelenleg hazánkban működő buszgyárocskák helyett, végre eljutunk arra a szintre amire a 80-as évek végén a személygépkocsikkal jutottunk, vagyis a nyugatiak levetett, elhasznált buszaival utazhatom Bp-en. Lassan a nyugat busztemetőjévé válhatunk, ez tényleg zseniális! Végjük a magyar ipart!

Szóljon hozzá!

Blogleírás

Budapest autós, kerékpáros, gyalogos és tömegközlekedése, ahogy én látom.

Blogger

Név:
Életkor:
Foglalkozás:
Érdeklődési kör:
Egyéb:

Keresés

Blogértesítő - Budapest Közlekedés Blog

Iratkozzon fel az értesítőre és mi az új bejegyzésekről e-mail-t küldünk.

Kapcsolódó hírek az FN-ről

Hirdetés